wpis wtorkowy #8

Tym razem bez poślizgu, ale głównie dlatego, że nie mam o czym pisać, bo w tym tygodniu – pierwszy raz chyba do tego stopnia – nie miałam czasu czytać. Nie miałam czasu czytać w tramwajach, nie miałam czasu czytać rano prasy. Za dużo pracy.

Więc bardzo skromnie.

Skończyłam… „I Dream of Zenia with the Bright Red Teeth” Margaret Atwood, czyli opowiadanie dziejące się po mojej ulubionej powieści Atwood, Zbójeckiej narzeczonej. Wydaje mi się, że trochę przewartościowuje / przekłada akcenty, ale musiałabym się upewnić. Na pewno było bardzo przyjemne.

 

Czytam… w ataku nostalgii – Seks w wielkim mieście, ale w oryginale. Czytane przeze mnie lata temu tłumaczenie było fatalne, a teraz dostrzegam zupełnie inne smaczki. Ciekawe, że bardzo dużo 1 sezonu serialu czerpie z książki obficie i dosłownie, całe fragmenty felietonów cytowane są przez (niekoniecznie te same) postaci. Po Revenge Wears Prada ta książka to świetna odtrutka, bo jest zwyczajnie niezła.

 

Poza tym troszkę podczytuję So Long Been Dreaming pod redakcją Nalo Hopkinson i Manifestę (trzecia fala feminizmu).

 

Będę czytała… już lada dzień wychodzi Cold Steel Kate Elliott 😀 😀 😀 😀 Ulubiona powieść steampunkowa na moim koncie to drugi tom tego cyklu, więc wiele się pod trzecim spodziewam.

 

 

Informacje o leseparatist

26 lat, nałogowa, entuzjastyczna i obsesyjna czytelniczka. To mój blog o czytaniu - eklektycznym i bezwstydnym.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

