w skrócie

1. Przeczytałam Jadowską! Moje przewidywania się w dużej mierze (choć nie w całości) sprawdziły, a recenzję w dużej części już spisałam, pojawi się w najbliższych dniach.

2. Unika(ła)m pisania tej recenzji bardzo intensywnie – tak intensywnie, że aż przeczytałam książkę Jacka Halberstama (recenzja na goodreadsach po angielsku), powieść Erdrich, dwa opowiadanka Courtney Milan (to już w trakcie czytania Jadowskiej), teraz zaś intensywnie czytam książkę o amerykańskich mediach i seksizmie. Fun fun fun.

3. Następna wylosowana kategoria w 52/52 to natomiast KSIĄŻKA, KTÓRĄ DAWNO MIAŁAM PRZECZYTAĆ. Prawdopodobnie zagłębiam się zatem w Michaela Chabona i jego Amazing Adventures of Kavalier and Clay, a żona – w kanadyjską powieść z II wojną światową i polskim akcentem, Half-Blood Blues.

4. A wszystkim życzę młego długiego weekendu (z książką, która czeka na przeczytanie od dawna? ;D).

Informacje o leseparatist

26 lat, nałogowa, entuzjastyczna i obsesyjna czytelniczka. To mój blog o czytaniu - eklektycznym i bezwstydnym.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „w skrócie

  1. Girl pisze:

    Biedne Half Blood Blues chyba sobie jeszcze trochę musi poczekać 😦

Skomentuj

