wpis w formie placeholdera

Zalegam niniejszym z wpisem o powieściach polskich (na dniach mam go nadzieję popełnić, Żona swoją część już napisała, ja o Dehnelu nie ogarnęłam opinii) i z wpisem o książkach nabytych i o „wishliście”. Niebawem zacznę pewnie zalegać z podsumowaniem maja. Niestety, okres w pracy „hektyczny”, że tak powiem, i do tego jeszcze rodzina spada mi jutro na głowę, więc z czasem krucho. Ale wszystko przed nami.

Więc tylko zaznaczę, że następne w kolejce po współczesnej literaturze polskiej jest przeciwieństwo, bo EPIC FANTASY – ciekawe, czy się wyrobię z epickością w tydzień, zabraknie mi chyba tyle tramwajów, żeby doczytać 😉 Tym razem obie z Żoną czytamy to samo – pierwszy tom trylogii Kate Elliott Spirit Gate – więc zobaczymy…

Informacje o leseparatist

26 lat, nałogowa, entuzjastyczna i obsesyjna czytelniczka. To mój blog o czytaniu - eklektycznym i bezwstydnym.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „wpis w formie placeholdera

  1. Girl pisze:

    Żona jeszcze nawet nie zaczęła czytać!

Skomentuj

