zwiastun 9 & 10/52

Niestety, tak jak się obawiałam, maj / czerwiec jest fatalny. Jestem zakopana w pracy do tego stopnia, że pierwszy raz spóźniam się nie tyle, że z wpisem o książce, ale wręcz z jej przeczytaniem…

Kategoria 9/52 to EPIC FANTASY – kategorię wylosowałam trochę hard core na ten moment i jestem dopiero w połowie (a Żona w 3/4) wybranej powieści, którą jest pierwszy tom cyklu Crossroads Kate Elliott, Spirit Gate.

Na szczęście z 10/52 będzie trochę łatwiej – POLSKIE NON-FICTION właśnie na mnie czeka, będzie to zapewne jedna z poniższych:

20140531-001(Prawdopodobnie Graff, bo sądząc po przetaczającej się przez polski feminternet dyskusji, powinnam już ją znać i cytować z pamięci. Czuję w powietrzu polskiego feminizmu wzbierające mommy wars :(()

Informacje o leseparatist

26 lat, nałogowa, entuzjastyczna i obsesyjna czytelniczka. To mój blog o czytaniu - eklektycznym i bezwstydnym.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „zwiastun 9 & 10/52

  1. Bombeletta pisze:

    O! Jestem zaintrygowana i czekam niecierpliwie na Wasze z Żoną wrażenia z gender lektury 🙂

Skomentuj

