Podsumowanie październikowe

Będzie bardzo krótkie, bo – jak się może domyślacie z miesięcznego milczenia – jestem okropnie zajęta.

Dopadł mnie szereg spraw – począwszy od pracy (bardzo intensywnej i na kilku frontach – miałam nic poza główną pracą nie robić, a tu jedno zlecenie i drugie zlecenie i żal powiedzieć nie nawet nie za wielkim pieniądzom), poprzez rodzinne sprawy, aż po nowy projekt, o którym nic nie powiem, żeby nie zapeszyć ;>

Ale cośtam w październiku przeczytałam. Dużo książek rozgrzebałam. Wygrałam śliczną nową Naomi Klein, This Changes Everything.

Przeczytałam tylko sześć książek (w tym dwie novelle) i jest to najsłabszy wynik roku – i w rezultacie pierwszy raz jestem do tyłu z GoodReadsowym wyzwaniem.

Książki przeczytane to:

98. Natasha Walter, Living Dolls. The Return of Sexism.
99. Lena Dunham, Not That Kind of Girl
100. S.L. Huang, Hunting Monsters
101. Ann Leckie, Ancillary Sword
102. Scott Westerfeld, Afterworlds
103. Tessa Dare, How to Catch a Wild Viscount

A zatem: jedna książka popularnonaukowa, jeden femoir, jedna novella fantasy, jedna novella romansidło, jedna świetna powieść science-fiction (space opera konkretniej) i jedna powieść fantastyczno-realistyczna YA (bo szkatułkowa, na jednym poziomie realistyczna, a wewnątrz – paranormal romance).

Ulubioną książką miesiaca – bez wątpienia Ann Leckie. Kupiona przepremierowo i nie zawiodła. Bardzo podobał mi się też Scott Westerfeld (wciągający jak zawsze) i Lena Dunham (z którą im więcej mam kontaktu, tym bardziej ją lubię).

Najsłabsza była Tessa Dare, ale to po prostu potrzebowałam czegoś lekkiego do pociągu i tę funkcję spełniła.

W listopadzie… chciałabym nadrobić zaległości książkowe, ale jak z tym będzie to raczej się nie nastawiam pozytywnie. Zobaczymy. Jak wspomniałam, mam chyba z pięć książek zaczętych i dobrze byłoby chociaż część z nich pokończyć zamiast rzucać się w coraz nowe. I muszę nadrobić swoje 52.

I z tą myślą wracam na blogowy odwyk, odezwę się pewnie w grudniu, może od razu z recenzją Scotta Westerfelda.

Informacje o leseparatist

26 lat, nałogowa, entuzjastyczna i obsesyjna czytelniczka. To mój blog o czytaniu - eklektycznym i bezwstydnym.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

